| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
33
Registrat: 06 Nov 2008 Missatges: 23
|
Publicat: Dl Feb 09, 2009 9:10 pm Assumpte: És feina del Sr. Alcalde?? |
|
|
Bona tarda,
Tant sols una qüestió.
És feina del Sr. Alcalde anar pels bars a buscar els treballadors de l'ajuntament (un particular)?
Potser que la tria no s'hagi fet acuradament o s'ha fet per pena? |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
VICIME
Registrat: 19 Des 2007 Missatges: 12
|
Publicat: Dl Feb 09, 2009 9:19 pm Assumpte: MISSERABLE |
|
|
| es el teu comentari. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
VICIME
Registrat: 19 Des 2007 Missatges: 12
|
Publicat: Dl Feb 09, 2009 9:24 pm Assumpte: Re: És feina del Sr. Alcalde?? |
|
|
| 33 escrigué: | Bona tarda,
Tant sols una qüestió.
És feina del Sr. Alcalde anar pels bars a buscar els treballadors de l'ajuntament (un particular)?
Demostres que encara tens l'ODI molt dintre teu ficat. Mira al teu costat. NO tens la mes mínima decència humana. Bona nit. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
33
Registrat: 06 Nov 2008 Missatges: 23
|
Publicat: Dl Feb 09, 2009 10:38 pm Assumpte: |
|
|
VICIME, pagar algú i que aquest estigui al bar en lloc de treballar no crec que sigui una bona manera d'invertir els diners (diners de tots).
Per cert VICIME, siusplau, primer mirat a tú i despres tornat a mirar que segur que no ets perfecte. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
d'artesa
Registrat: 15 Mai 2008 Missatges: 41
|
Publicat: Dl Feb 09, 2009 10:41 pm Assumpte: |
|
|
Ostres Vicime, quan algú no està d'acord amb tu o pensa diferent, dius que no tenim decència, que som uns "fascistes".
Una mica de respecte !!!! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
artesenc
Registrat: 01 Des 2007 Missatges: 38
|
Publicat: Dt Feb 10, 2009 6:50 pm Assumpte: Re: És feina del Sr. Alcalde?? |
|
|
| 33 escrigué: | Bona tarda,
Tant sols una qüestió.
No sé si és feina seva o no, però si no ho fes potser algú es preguntaria perquè l'alcalde o algun regidor no va a fer-ho.
En tot cas, això ha passat una vegada o vàries? És segur que l'alcalde va anar a buscar-lo a bar o és que el va anar a trobar a l'estona que tenen per esmorzar per fer-la petar o simplement comentar algun assumpte urgent?
Podríem plantejar-nos més qüestions, però crec que no cal. Simplement que no sempre és el que sembla.
I no defenso els empleats municipals, que també he vist coses que no m'agraden.
Del tema de triar la gent, només puc dir que sé més o menys com van les llistes de l'atur i quina mena de gent hi havia fins arribar a la crisi (ara hi comença a haver de tot). Si l'Ajuntament ha fet un Pla d'Ocupació, ha d'agafar gent en atur i... hi ha el que hi ha. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Eva
Registrat: 30 Nov 2007 Missatges: 112
|
Publicat: Dc Feb 11, 2009 10:46 am Assumpte: |
|
|
Justament ahir quan vaig llegir aquest missatge estava a l'ajuntament i vaig aprofitar per preguntar-li a l'alcalde sobre aquest tema.
Primer va obrir els ulls com dues taronges (no m'estranya!) i després em va dir que no fa gaire va entrar en un bar preguntant per un dels treballadors passada la una del migdia. Com suposo que tots i totes sabeu, la gent que treballa a la brigada municipal fa un horari diferent al de la gent que treballa a les oficines i plega a la una del migdia del seu torn de matí, per tant, quan l'alcalde va entrar al bar preguntant per ell era fora de l'horari laboral. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|