|
www.artesadesegre.cat El fòrum de l'Ajuntament d'Artesa de Segre
|
| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
LoTòfol
Registrat: 05 Gen 2009 Missatges: 12
|
Publicat: Dv Gen 09, 2009 4:00 pm Assumpte: Com hauria de ser una festa al poli? |
|
|
Doncs això, que digueu el que us sembla de com hauria de ser una festeta al poliesportiu, o sigui, amb un grup musical i disco-mòvil, o amb disco-mòvil amb ritme variat.
Deixeu el que penseu, no us talleu però amb educació i sense demagógia.
Algunes idees, com preus econòmics anticrisi i alguna que altra activitat, sorteig o cosa que fes més divertida la festeta, crec que estarien be. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Eva
Registrat: 30 Nov 2007 Missatges: 112
|
Publicat: Dv Gen 09, 2009 4:10 pm Assumpte: |
|
|
Doncs a mi les disco mòbil amb pd's no m'agraden gens. Jo prefereixo haver de pagar entrada i que hi hagi algun grupet (a poder ser català!).
La veritat, però, és que per una entitat muntar alguna cosa amb cara i ulls és difícil perquè, gairebé sempre, es perden diners. Per això no em queixaré dels preus del beure (si no en puc fer quatre en faré tres i ja està!).
Una altra cosa és que la festa la munti algú amb ànim de lucre, llavors les coses canvien...
No sé si m'he explicat prou bé, sinó pregunteu i us aclareixo els dubtes
Salut! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
joaquimports
Registrat: 25 Jun 2009 Missatges: 3
|
Publicat: Dj Jun 25, 2009 5:02 pm Assumpte: |
|
|
Per a mi una festa al poli es una cosa que costa bastant de dur a terme, ja que la gent vol el bo, bonic i barat sempre.
Aquest Sant Joan passat per exemple la festa que es va organitzar em va semblar molt be pel fet que es va portar un grup de fora que suposo estant començant a rodar ara i no son massa coneguts, almenys jo no els coneixia pas. Penso que hi ha molts grups petits que comencen a fer concerts que estarien disposats a rodar algun que altre dia.
No fa gaire també en una festa del futbol em va agradar força la prova aquella de clavar claus en una fusta amb 3 cops de martell.
Pel que fa a la música dels dj's... sobre gustos, mai l'encertaràs per tothom i suposo que com el lògic acabarà depenent del qui punxi, com és lògic.
I una última cosa, per la komarkalda feien pagar 5€ per entrar al concert despres uns 2 i al final gratis (crec recordar) i vaig sentir gent que es queixava. Sincerament no entenc com amb la gent que actuava algú es pogués queixar per preus tant irrisoris, no ho entenc, perquè després aniràs a qualsevol discoteca i en pagaràs el triple per posar-te al costat d'un bafle on molts cops sona música de cd |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|