Índex del Fòrum de www.artesadesegre.cat www.artesadesegre.cat
El fòrum de l'Ajuntament d'Artesa de Segre

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Sabotejar festes és col·laborar?
Anar a pàgina Anterior  1, 2

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de www.artesadesegre.cat -> Suggeriments i denuncies
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
TOMEU

Registrat: 25 Set 2008
Missatges: 23

MissatgePublicat: Dl Feb 09, 2009 10:31 pm    Assumpte: Respondre citant

crec que aquest no es el lloc d'arreglar els vostres assumptes personals i de qui col.labora més o menys.
Penso i no sóc l'unic que falten activitats i ganes per gaudir-les.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
rafy

Registrat: 14 Mar 2009
Missatges: 1

MissatgePublicat: Ds Mar 14, 2009 12:27 pm    Assumpte: "Botellon" Respondre citant

Bona tarda artesencs, la meva opinió i també faig botellon és que cadascu sigui lliure de fer lo que vulgui.mentres no "puteji" a ningú.
I si som mal vistos per beure al carrer (no hi ha cap ordenança municipal que prohibeixi fer-ho),tranquils que no ferirem els sentiments de cap bon ciutadà,i ja ens "engatarem" a casa nostra i tranquilets.
Postdata: Sóc jove tinc 32 anys i de tant m´agrada beure molt i passar-m´ho bé amb els meus col.legues,tinc la meva bona feina i he treballat dels 13 anys, o sigui que no crec que faci mal a ningú per pillar.la de tant en tant.Aixó va pel que diu que el jovent no hem de beure tant....
Tornar a dalt
mestre estellicó

Registrat: 15 Mar 2009
Missatges: 3

MissatgePublicat: Dg Mar 15, 2009 7:22 pm    Assumpte: Respondre citant

Personalment, trobo decepcionant que molts els quals demanen i reclament (que les festes al pavelló no estan bé, que la música...); no en tenen prou que els qui ho fan, el 99% de les vegades ho destinin per entitats (D'ARTESA) on personalment no s'hi guanyen un duro??? És facil parlar i demanar, però artesa ho som tots i tots sabem queixar-nos, per tant crec que s'hauríen de convidar a organitzar el que ells determin com a la "millor festa".

Ja m'agradaria veure com s'en sortirien...

Per una altra banda, trobo lamentable el fet del "botellon", i espero que no surtin d'artesa per anar de festa, o simplement a un bar d'una gran ciutat... Laughing Laughing
Tornar a dalt
Duranium

Registrat: 05 Gen 2009
Missatges: 19

MissatgePublicat: Dt Mai 19, 2009 11:51 am    Assumpte: Respondre citant

Em sembla molt bé que ho organitzin entitats, pero qui s'emporta els diners son ells, els de l'entitat i per tant qui ho organitza.

Aixo no treu que la gent es pugui queixar si el beure es car en un poble com el que estem, no parlem de Barcelona ni cap gran ciutat. I altra cosa es la musica...

Jo no estic en contra de qui organitza les festes al pavelló, si no m'agrada i trobo el beure massa car, me'n vaig a un altre lloc.

Tots sabem queixar-nos i potser hauriam d'apendre dels errors, i si la gent es queixa deu ser per alguna cosa.

es lamentable fer botellon? els supermercats d'artesa també han de vendre!! jiji potser el que si es lamentable fer botellon en un lloc on venen beguda.. no et dire que no, pero daqui a que la gent ho faci o no..

salut!
Tornar a dalt
mestre estellicó

Registrat: 15 Mar 2009
Missatges: 3

MissatgePublicat: Dj Jul 16, 2009 8:35 pm    Assumpte: Respondre citant

perdona duranium, he dit que és lamentable el fet del "botellon", referint-me expressament a artesa i en la situació concreta de les festes de les entitats a artesa.

en un altre context (ja sigui de festa a bcn, a la platja...) on normalment si consumeixes als locals només fas que engreixar les carteres dels propietaris dels grans locals que a més et cobren cubates a preus desbordats, llavors ho trobo totalment correcte.

...no confonguem conceptes
Tornar a dalt
TIBURONNEGRO

Registrat: 09 Jul 2009
Missatges: 13

MissatgePublicat: Dj Oct 01, 2009 6:24 pm    Assumpte: Respondre citant

Que si la gent que fa botellon son uns poques vergonyes, que és sabotejar les festes...bla bla bla
Un cubata a 5 euros? amb dos cubates compro una botella de vodka!!!
Mare de deu...voldria preguntar, qui s´embutxaque tanta pasta?
Podeu calcular, als que ens agrade fer kubates per la festa major, quanta pasta ens hem deixat?
Jo avans criticava "als botellaires" però potser m´afegiré amb ells a "sabotejar" les festes. 5 euros!!! Però si anar de senyoretes és mes barat!!!
Tornar a dalt
bibidor

Registrat: 22 Jun 2009
Missatges: 61

MissatgePublicat: Dj Oct 01, 2009 11:22 pm    Assumpte: Respondre citant

No només és més barat si no que, no et queda el cos amb la merda de resaca, i cosa ben grata: la sensació de benestar i satisfacció (sobretot si hi ha garbo!),, és molt gran...

Una salutació i bon rollo i humor per tots el foreros...
Bibidor,,, Wink
Tornar a dalt
LoTòfol

Registrat: 05 Gen 2009
Missatges: 12

MissatgePublicat: Ds Oct 03, 2009 9:16 pm    Assumpte: Respondre citant

bibidor escrigué:
No només és més barat si no que, no et queda el cos amb la merda de resaca, i cosa ben grata: la sensació de benestar i satisfacció (sobretot si hi ha garbo!),, és molt gran...

Aplaudiments.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de www.artesadesegre.cat -> Suggeriments i denuncies Totes les hores són GMT + 2 Hores
Anar a pàgina Anterior  1, 2
Pàgina 2 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum