| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
ramon
Registrat: 05 Gen 2008 Missatges: 22
|
Publicat: Dc Ago 13, 2008 12:16 pm Assumpte: Maleïda secretària. |
|
|
Són les 11:00. Vaig a l'ajuntament a demanar una qüestió administrativa. Em diuen que se'n ocupa la secretària, però no hi és. És a esmorzar. Em diuen que torni a les 12:30 (collons, quin bon esmorzar, no?).
Això és deixadesa, incompetència i burla al ciutadà. Jo treballo a l'empresa privada.Esmorzo abans d'entrar a la feina.No puc marxar del meu lloc de treball. Tinc el mateix nivell d'estudis que la secretària de l'ajuntament, però cobro un terç del que ella cobra. I no tinc la feina fixa. Maleïda secretària. Els funcionaris, també hauríen de passar comptes.
Que li aprofiti l'esmorzar a la secretària.  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
ktm525EXC
Registrat: 07 Feb 2008 Missatges: 11 Ubicació: Artesa
|
Publicat: Dt Set 09, 2008 2:54 pm Assumpte: |
|
|
Si tan sols fós solament la secretària, a rai... el que pasa és que allí dins hi ha una colla de vividors (que per respecte no diré els seus noms i cognoms) que els ciutadans prou dirien qui són, i no crec que erressin al dir-los que agafati fort que venen curves. Persones sense estudis i que han pasat per mil llocs de treball (que els preguntin el perquè) i com molts vam veure per la Fira la seva motivació no crec que sigui la que el ciutadà n'espera d'ells.
Salut! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
d'artesa
Registrat: 15 Mai 2008 Missatges: 41
|
Publicat: Dc Set 10, 2008 10:04 pm Assumpte: |
|
|
Ostres trobo una mica fort el que dius. Jo conec algún que hi treballa i t'ho asseguro que n'hi ha que penquen dur, segons quin departament veig que curren fort, ara dels altres no ho sé.
Però de totes maneres trobo que es faltar al respecte a la gent que treballa dins, ja que no tots son vividors i em sembla que n'hi ha que no cobren res de l'altre món. Amb lo qual no tots son vividors. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
artesenc
Registrat: 01 Des 2007 Missatges: 38
|
Publicat: Dv Set 12, 2008 4:37 pm Assumpte: |
|
|
| ktm525EXC escrigué: | Si tan sols fós solament la secretària, a rai... el que pasa és que allí dins hi ha una colla de vividors (que per respecte no diré els seus noms i cognoms) que els ciutadans prou dirien qui són, i no crec que erressin al dir-los que agafati fort que venen curves. Persones sense estudis i que han pasat per mil llocs de treball (que els preguntin el perquè) i com molts vam veure per la Fira la seva motivació no crec que sigui la que el ciutadà n'espera d'ells.
Salut! |
Com diu el "d'artesa", compte amb el que es diu i com es diu. Això de generalitzar (parles d'una colla) és molt perillós quan segurament et refereixes a algú en concret. Si no vols dir-ne el nom, vigila com dius les coses.
Jo també conec la major part de la gent que treballa a les oficines de l'ajuntament i no crec que se'ls pugui tractar de vividors. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Rubén
Registrat: 26 Mai 2009 Missatges: 11
|
Publicat: Dv Jun 05, 2009 2:18 pm Assumpte: |
|
|
| Yo personalmente no conozco a nadie del ayuntamiento, supongo que habrá de todo, como en todos lados. Pero si que es verdad que a veces les falta un poquito de educación. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
33
Registrat: 06 Nov 2008 Missatges: 23
|
Publicat: Dg Jun 07, 2009 4:00 pm Assumpte: |
|
|
Crec que si que hi ha alguna persona que "treballar no és el seu fort!, però generalitzar tampoc és correcte.
Dins l'ajuntament (oficines) hi ha gent molt competent i molt treballadora i que ja porten uns quants anys treballant-hi. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|