Índex del Fòrum de www.artesadesegre.cat www.artesadesegre.cat
El fòrum de l'Ajuntament d'Artesa de Segre

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Maleïda secretària.

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de www.artesadesegre.cat -> Suggeriments i denuncies
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
ramon

Registrat: 05 Gen 2008
Missatges: 22

MissatgePublicat: Dc Ago 13, 2008 12:16 pm    Assumpte: Maleïda secretària. Respondre citant

Són les 11:00. Vaig a l'ajuntament a demanar una qüestió administrativa. Em diuen que se'n ocupa la secretària, però no hi és. És a esmorzar. Em diuen que torni a les 12:30 (collons, quin bon esmorzar, no?).
Això és deixadesa, incompetència i burla al ciutadà. Jo treballo a l'empresa privada.Esmorzo abans d'entrar a la feina.No puc marxar del meu lloc de treball. Tinc el mateix nivell d'estudis que la secretària de l'ajuntament, però cobro un terç del que ella cobra. I no tinc la feina fixa. Maleïda secretària. Els funcionaris, també hauríen de passar comptes.
Que li aprofiti l'esmorzar a la secretària. Mad
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
ktm525EXC

Registrat: 07 Feb 2008
Missatges: 11
Ubicació: Artesa

MissatgePublicat: Dt Set 09, 2008 2:54 pm    Assumpte: Respondre citant

Si tan sols fós solament la secretària, a rai... el que pasa és que allí dins hi ha una colla de vividors (que per respecte no diré els seus noms i cognoms) que els ciutadans prou dirien qui són, i no crec que erressin al dir-los que agafati fort que venen curves. Persones sense estudis i que han pasat per mil llocs de treball (que els preguntin el perquè) i com molts vam veure per la Fira la seva motivació no crec que sigui la que el ciutadà n'espera d'ells.

Salut!
Tornar a dalt
d'artesa

Registrat: 15 Mai 2008
Missatges: 41

MissatgePublicat: Dc Set 10, 2008 10:04 pm    Assumpte: Respondre citant

Ostres trobo una mica fort el que dius. Jo conec algún que hi treballa i t'ho asseguro que n'hi ha que penquen dur, segons quin departament veig que curren fort, ara dels altres no ho sé.
Però de totes maneres trobo que es faltar al respecte a la gent que treballa dins, ja que no tots son vividors i em sembla que n'hi ha que no cobren res de l'altre món. Amb lo qual no tots son vividors.
Tornar a dalt
artesenc

Registrat: 01 Des 2007
Missatges: 38

MissatgePublicat: Dv Set 12, 2008 4:37 pm    Assumpte: Respondre citant

ktm525EXC escrigué:
Si tan sols fós solament la secretària, a rai... el que pasa és que allí dins hi ha una colla de vividors (que per respecte no diré els seus noms i cognoms) que els ciutadans prou dirien qui són, i no crec que erressin al dir-los que agafati fort que venen curves. Persones sense estudis i que han pasat per mil llocs de treball (que els preguntin el perquè) i com molts vam veure per la Fira la seva motivació no crec que sigui la que el ciutadà n'espera d'ells.

Salut!

Com diu el "d'artesa", compte amb el que es diu i com es diu. Això de generalitzar (parles d'una colla) és molt perillós quan segurament et refereixes a algú en concret. Si no vols dir-ne el nom, vigila com dius les coses.
Jo també conec la major part de la gent que treballa a les oficines de l'ajuntament i no crec que se'ls pugui tractar de vividors.
Tornar a dalt
Rubén

Registrat: 26 Mai 2009
Missatges: 11

MissatgePublicat: Dv Jun 05, 2009 2:18 pm    Assumpte: Respondre citant

Yo personalmente no conozco a nadie del ayuntamiento, supongo que habrá de todo, como en todos lados. Pero si que es verdad que a veces les falta un poquito de educación.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat MSN Messenger
33

Registrat: 06 Nov 2008
Missatges: 23

MissatgePublicat: Dg Jun 07, 2009 4:00 pm    Assumpte: Respondre citant

Crec que si que hi ha alguna persona que "treballar no és el seu fort!, però generalitzar tampoc és correcte.
Dins l'ajuntament (oficines) hi ha gent molt competent i molt treballadora i que ja porten uns quants anys treballant-hi.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de www.artesadesegre.cat -> Suggeriments i denuncies Totes les hores són GMT + 2 Hores
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum