|
www.artesadesegre.cat El fòrum de l'Ajuntament d'Artesa de Segre
|
| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
33
Registrat: 06 Nov 2008 Missatges: 23
|
Publicat: Ds Gen 03, 2009 11:08 am Assumpte: Sabotejar festes és col·laborar? |
|
|
Primer de tot bon any a tothom.
Suposo que ja deu haver arribat a orelles de l'ajuntament que el dia 24 a la nit, quan hi havia la festa de la radió al pavello, gent d'Artesa es dedicava a revendre en el maleter dels seus vehicles begudes alcohòliques a mitat de preu.
Suposo que el fet de ""putejar"" a tots els artesencs (ja que de la radio en gaudim tots) hauria de tenir-se en compte per part de l'ajuntament alhora de donar ajudes a aquest "LOKAL" de jovent.
Espero que l'ajuntament pugui fer alguna cosa al respecte, ja que si un grup que "vol fer coses per Artesa" boicoteja les festes d'altres entitats artesenques, això no és fer poble ni és fer res.
Atentament,
33 |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
d'artesa
Registrat: 15 Mai 2008 Missatges: 41
|
Publicat: Dg Gen 04, 2009 4:45 pm Assumpte: |
|
|
Estic d'acord.
Gairebé sempre son les mateixes cares les que veiem darrera el "botellón".
Que en va fer la gent aquest dissabte quan ells organitzaven la olimpiada? |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Quemesdonequisoc
Registrat: 22 Oct 2008 Missatges: 56
|
Publicat: Dg Gen 04, 2009 5:39 pm Assumpte: |
|
|
No dic que estigui be, ni malament,
pero crec que no podem comparar,
que val realment un refresc / cubata, i cuant n'acavem pagant??
Jo en soc partidari, aixo si, cadascu que s'espavili, i "discreció..."
L'unic que retreuria es la comercialitzacio  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
tutty
Registrat: 20 Oct 2008 Missatges: 29
|
Publicat: Dg Gen 04, 2009 11:12 pm Assumpte: |
|
|
jo personalment, crec que mol jovent no sta x pagar-se una nit de festa. entre estudiar, festes de nadal, i una kosa i una altra acabes arruinat. ls k em koneixeu ia sabeu de kin palo vai. no negare k fai botellón, xo al- el cubatilla al pavello, i 1-2 al pub trebol no mels treu ningu.
aquesta conversa le sentit mols copa darrerament i si nem a komparar els botellons del 24 am els dl 27...crec que la diferencia es abismal..potse auriem d fer una mica mes d poble???
entre tots ens acabarem carregant el poble on + festes ia d la comarka i am bastanta diferncia
TuTtY |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Duranium
Registrat: 05 Gen 2009 Missatges: 19
|
Publicat: Dl Gen 05, 2009 12:16 am Assumpte: |
|
|
Estic d'acord amb l'autor d'aquest fil en que revendre beure fora del pavelló es putejar a molts artesencs, i més quan ens estas dient que són un grup que després volen fer coses pel poble.
Si volen fer botellon que en facin, però sense treure cap benefici de la demés gent.
Ara que, els preus de les begudes al pavelló també comença a ser una mica exagerat. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
LoTòfol
Registrat: 05 Gen 2009 Missatges: 12
|
Publicat: Dl Gen 05, 2009 8:50 am Assumpte: |
|
|
Bé, primer diré que bàsicament un dels que fa botellot a vegades sóc jo i us diré perque, però feu-me el favor de llegir-ho tot:
1- Els cubates més cars aqui a Artesa estan a 4 euros i es en un pub amb música i ambient i els del poli són a 5 euros i a sobre t'has de pagar un vas reutilitzat un munt de cops.
2- La educació de qui ven els tiquets i serveixen els cubates en un 40% és lamentable i en un 20% estan allí per a fer-se veure.
3- Si guanya diners el d'un pub venent cubates a 4 euros i a més ha de pagar sous de veritat a cambrers, crec que s'en poden guanyar molts venent cubates a 4 o 3'5 euros amb cambrers que no cobren res.
4- Que si alguna vegada faig botellot es gratuït, només ens comprem el beure, ho paguem a mitjes i ja està. Com es normal en aquest poble, hi ha gent que parlar i s'inventa el que diu. Ara si hi ha algú que cobra els cubates a fora el poli ja es una mica "problemàtic" l'assumpte.
5- A una festa amb DJ que posa el que vol i pràcticament no hi ha ningú no li pots exigir a la gent pagar més car per una cosa que la veritat, no es res de l'altre món. Si es portessin grups ja es podrien dir que hi ha alguna cosa però no, s'ha de cobrar per una música que molts cops es un CD grabat.
I la veritat, l'únic que parla amb veu pròpia i amb un "nick" que tothom em reconeix sóc jo i potser algú altre més. Molt soroll i poques molles.
Si tinguessiu tants pebrots per a montar una bona festa, no tindrieu quatre gats al poli fent el mateix que farien en un pub. Que per montar una festa amb DJ amb el beure més cara que en un bar es robar els diners a la gent, si almenys fossin més barats o es fes alguna cosa extra estaria una mica millor.
Prous cubates he pagat ja perquè ara em vingueu amb "principis morals" i frases "patriotiques" amb el poble. Que fer un botellot no és un insult, com molt bé han dit alguns, sinó una altra forma de festa, i que sàpiga, no vam molestar a cap veí.
Si voleu els meus diners feu alguna cosa que valgui la pena i no una pena de festa per fotrem els meus diners.
Ricard Ferré Puig "Lo Tòfol". |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Lokal Artesa
Registrat: 10 Oct 2008 Missatges: 1
|
Publicat: Dt Gen 06, 2009 11:06 pm Assumpte: |
|
|
Primerament, Bony any 2009 a tots els artesencs i artesenques som la colla del Lokal.
En primer lloc, volem desmentir aquests rumors de que nosaltres venem beure a fora el pavelló (mai sens pasaria pel cap)ni boicotegem les festes. Si, molts fem "botellón", però sempre acabem anant a la barra a buscar uns beures carisims per colaborar.
Es molt fácil tira la pedra i amagar la má, firmeu amb nom i cognoms les mentides que escriviu.
El Lokal. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
artesenc
Registrat: 01 Des 2007 Missatges: 38
|
Publicat: Dc Gen 07, 2009 4:16 pm Assumpte: |
|
|
| Al marge de la polèmica, "lo jovent d'aquest gran poble" hauria de procurar passar-s'ho bé sense necessitat de beure tant. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Duranium
Registrat: 05 Gen 2009 Missatges: 19
|
Publicat: Dc Gen 07, 2009 10:29 pm Assumpte: |
|
|
| artesenc escrigué: | | Al marge de la polèmica, "lo jovent d'aquest gran poble" hauria de procurar passar-s'ho bé sense necessitat de beure tant. |
I que vols dir amb això? |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
LoTòfol
|
Publicat: Dv Gen 09, 2009 3:48 pm Assumpte: |
|
|
| Josep jm escrigué: | A mi em sembla que el problema no és la qualitat o el preu de les entrades o del beure. Per posar un exemple, feia anys que a Artesa no hi havia un concert de la qualitat i quantitat de grups com el que es va fer per la Comarkalada, l'entrada era simbòlica i el preu del beure el normal d'una festa amb pd's i us asseguro que hi va haver igualment molta gent que va fer botellot (només cal veure algunes imatges al facebook de maleters de cotxes plens d'alcohol).
Ho trobo d'una falta de respecte bestial ja que hi ha una gent que fa un esforç per tal que no ens haguem de desplaçar del municipi per anar de festa i resulta que l'únic que sabem fer és perjudicar-los, no és just, tant si hi organitzen els de la Ràdio, com si ho fa l'ajuntament, com si ho fan els de les sardanes, cal participar en els actes i, sobretot, col·laborar-hi. |
Qualitat del servei, baix, qualitat de les "actuacions" (tret de quan venen grups, practicament mai), molt baix, preus, molt alts, gent que hi va, poca, i em pregunto: Perque hi va poca gent? Igual deu ser per lo que acabo de dir.
Per cert, per esforç el d'aquest dilluns dia 5.... Encara que si ens anaven a fotre un dj ficant cds i cubates a 5 euros lo millor es el que van fer, res. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
artesenc
Registrat: 01 Des 2007 Missatges: 38
|
Publicat: Dv Gen 09, 2009 10:03 pm Assumpte: |
|
|
| Duranium escrigué: | | artesenc escrigué: | | Al marge de la polèmica, "lo jovent d'aquest gran poble" hauria de procurar passar-s'ho bé sense necessitat de beure tant. |
I que vols dir amb això? |
Doncs ni més ni menys que el que dic. Que no és bo beure tant!!!
Suposo que no s'ha entès malament l'expressió "lo jovent d'aquest gran poble", extreta simplement de la Samba del Castellot per a referir-me al jovent d'Artesa. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
tutty
Registrat: 20 Oct 2008 Missatges: 29
|
Publicat: Dv Gen 09, 2009 11:35 pm Assumpte: |
|
|
torno a rekaure en aket tema kom a jove k es troba davant daket problema
es indignant el preu d lalkol en moltes festes, pero per kolaborar am 10€ o 5€ no sa mort ma ningu. un altre tema k ens toka mol dapropo es la kalitat d lesdeveniment...kosta diners pagar un bon grup, kosta diners llogar el pavello, i deu aver kontraktes o koses x lestil (la meva inkultura sobre el tema em pot fer kaure el algun error)
Des del meu punt d vista, gairebe totom centra la vista en la comarkalada, entrades a 2€, grups bonissims..i a part am català. pero i el del 27 k??
grups al meu entendre mol bons, si..8€ dentrada ils preus d sempre a la barra...xo sisplau algu es va fixar am la gentada k i avia..xo a + a +..la majoria eren d fora!!
i si fem un kop d kap?
intentem porta grups rekoneguts (la gent d les kontrades si tiraria d kap), intentem disminuir el preu d lalcohol(si es possible),
intentem akonseguir un major kompromis am el poble i no anem sempre pensan am el major benefici sino..un deficit 0¿?aixi sakonseguiran els resultats
krek k aniria tt millo!
al meu entendre, kin problema hi ha en beure alcohol?
si, soc un incoscient i possiblement no faig el mes correcte en la mewa vida, pero nomes es viu un kop!!
TuTtY |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
d'artesa
Registrat: 15 Mai 2008 Missatges: 41
|
Publicat: Ds Gen 10, 2009 4:44 pm Assumpte: |
|
|
Ojalà seria de p.. m.. ; però el que passa es que tot val diners i tal com estan les coses ningú es vol arriscar a fer coses. Si porten alguna cosa amb cara i ulls s'ha de fer pagar entrada sino no surten els números. Si de casualitat per culpa del temps, que no ve massa gent i que per exemple a dins no et consumeixin tant com t'esperaves ..... Ja has perdut diners.
Entenc que ningú es vulgui arriscar, però trobo que entre tots hauriem de fer que això pogués ser possible. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
TIET JAUME
Registrat: 25 Oct 2008 Missatges: 5
|
Publicat: Ds Feb 07, 2009 11:50 pm Assumpte: |
|
|
A Tutty: pel que dius i aportes, mulla't i col.labora amb la comissió de festes
A Lo Tofol: pel que dius i aportes, mulla't seré el primer,i això que ja no tinc edat, a col.laborar. Potser així ho veuràs des de láltre costat. Per cert tú ets un dels que per la Festa Major feies botelló. No t´ho agafis com un retret, és una opció i la respecto. Méntristeix que agafis aquesta opció per que tú, en aquest cas NO FAS POBLE! Saps que fas? t'ho has preguntat mai?....m'estalviaré respondre.(i això va pels teus amigets també) |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
LoTòfol
|
Publicat: Dl Feb 09, 2009 9:22 pm Assumpte: |
|
|
| TIET JAUME escrigué: | | Méntristeix que agafis aquesta opció per que tú, en aquest cas NO FAS POBLE! Saps que fas? t'ho has preguntat mai?....m'estalviaré respondre.(i això va pels teus amigets també) |
Fem el que ens dóna la gana, i el dia que faci alguna cosa pel poble no serà escriure amb demagògia en un fòrum ni una festa sense cap ni peus.
T'has preguntat mai si el que fas serveix per a res? Perque et podries estalviar dos feines la de fer-ho (malament) i la de desfer-ho.
Els meus amiguets i jo tenim una associació esportiva, i ens em organitzat per a fer la feina dels papers i muntar tot el necessari per a la pràctica del nostre hobby, els del lokal, que tant els critiqueu, s'han arreglat una seu "central" amb terraseta, on fan la seva vida i no molesten. I tu que has fet pel teu poble?
El dia que es monta una festa al Lokal hi ha cartells per tot arreu dues setmanes abans, quan la monta la gent del concertets al poli moltes vegades no penjen cartells i si ho fan, es 3 ó 4 dies abans, molt útil per a que vingui gent...
I si quatre gats del Lokal i quatre amiguets meus fem botellot, no ensorrem res, perquè si la demés gent anés a les festes del poli (com hem fet els "acusats" durant anys, quedant-nos sols gastant diners a punta pala) en comptes de rascar-se el que no sona, potser aniria molt més bé per l'economia del qui la munta. Que quatre pins no fan un bosc.
Si algun dia montés una festa al poli potser no hi anirà massa gent, però la gent que hi hagi procuraré que s'ho passi bé, que se la serveixi ràpid i que no surti amb butxaca foradada havent-se begut dos o tres coses. Que una aigua no val 2 euros, ni un cubata 5. Si volen calers ràpids que facin una colecta.
I si tu has fet tantes coses pel teu poble (...) felicitats.
Si en vols més, en tinc un sac ple. De bon rotlle... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|