|
www.artesadesegre.cat El fòrum de l'Ajuntament d'Artesa de Segre
|
| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
33
Registrat: 06 Nov 2008 Missatges: 23
|
Publicat: Dg Feb 14, 2010 10:40 pm Assumpte: La carretera d'Artesa |
|
|
Bones,
Si heu passat per la carretera ultimament suposo que us haureu fixat que el ferm està fet un fastig.
Tot i que els treballadors de carreteres de bon matí intenten parxejar com poden el desastre de la carretera al cap de pocs dies tornar a estar feta un cromo.
L'ajuntament podria fer alguna cosa més per arreglar el ferm de la carretera o esperarà que es finalitzi la variant?
La variant hem sembla que anirà una mica per llarg i si no s'arregla el ferm algun dia tindrem alguna desgràcia al mig del poble. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
bibidor
Registrat: 22 Jun 2009 Missatges: 61
|
Publicat: Dt Feb 16, 2010 5:21 pm Assumpte: |
|
|
En total acord amb 33!
És més, crec que quan més dies tardin a fer la variant pitjor estarà la Carretera...i a mode de reflexió aquí va una idea: Ara que La Carretera ja no passarà pel mig d'Artesa, no seria hora de canviar el nom i, si vols dir-li Carrer de Ponts o Avinguda d'Agramunt, no escauria més actualitzat, només seria questió de temps per assimilar-ne el nom.
Aveure que opineu foreros!!!
Bibidor,,, |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
33
|
Publicat: Dt Feb 16, 2010 10:08 pm Assumpte: |
|
|
| Estic totalment d'acord |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Eva
Registrat: 30 Nov 2007 Missatges: 112
|
Publicat: Dt Feb 23, 2010 4:56 pm Assumpte: |
|
|
| bibidor escrigué: | En total acord amb 33!
És més, crec que quan més dies tardin a fer la variant pitjor estarà la Carretera...i a mode de reflexió aquí va una idea: Ara que La Carretera ja no passarà pel mig d'Artesa, no seria hora de canviar el nom i, si vols dir-li Carrer de Ponts o Avinguda d'Agramunt, no escauria més actualitzat, només seria questió de temps per assimilar-ne el nom.
Aveure que opineu foreros!!!
Bibidor,,, |
Em sembla bé els noms que proposes, seria una manera de començar una nova etapa.
Amb el que no estic d'acord és amb que l'ajuntament hagi de tapar els forats, no perquè no s'hagi de donar un bon servei, sinó perquè és una competència que li correspon a un altre estament. L'ajuntament, el que ha de fer és lluitar i lluitar perquè des del Departament facin la seva feina, però no fer-la des de l'ajuntament. No us sembla?
Salut! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
33
|
Publicat: Dt Feb 23, 2010 11:10 pm Assumpte: |
|
|
| Eva, ja m'està bé que l'ajuntament no es vulgui gastar un duro perquè no li toca, però el dia que hi hagi un ensurt gros per culpa de l'estat de la carretera llavors tot seràn lamentacions. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Eva
|
Publicat: Dt Feb 23, 2010 11:43 pm Assumpte: |
|
|
| 33 escrigué: | | Eva, ja m'està bé que l'ajuntament no es vulgui gastar un duro perquè no li toca, però el dia que hi hagi un ensurt gros per culpa de l'estat de la carretera llavors tot seràn lamentacions. |
Amb això tens raó, però entens el que vull dir? L'ajuntament ha de fer, en cada cas, el que li toca i, segons la meva opinió, en aquest cas concret el que ha de fer és exigir al Departament que ho faci. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
bibidor
|
Publicat: Dc Feb 24, 2010 4:55 pm Assumpte: |
|
|
Hola!
En ningun lloc dic que sigui competència de l'ajuntament!!
Jo només dic lo que hi ha, que la carretera cada dia estarà pitjor mentre durin les obres... i després de les obres amb la variant funcionant: de qui seran les competencies en el tram urba dela carretera??
Eva; et veig una mica picada,
Salut i siau!!
Bibidor,,, |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Eva
|
Publicat: Dg Feb 28, 2010 12:50 pm Assumpte: |
|
|
| bibidor escrigué: | Hola!
En ningun lloc dic que sigui competència de l'ajuntament!!
Jo només dic lo que hi ha, que la carretera cada dia estarà pitjor mentre durin les obres... i després de les obres amb la variant funcionant: de qui seran les competencies en el tram urba dela carretera??
Eva; et veig una mica picada,
Salut i siau!!
Bibidor,,, |
Bibidor, si et preocupa el meu estat d'ànim, pots estar ben tranquil, no estic ni picada, ni agobiada, ni res de res...només és que em sembla que amb això, igual que amb la resta de les coses de la vida, cadascú a de fer-se càrrec de les seves responsabilitats.
Estic la mar de feliç  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
bibidor
|
Publicat: Dc Mar 03, 2010 1:44 pm Assumpte: |
|
|
Bibidor, si et preocupa el meu estat d'ànim, pots estar ben tranquil, no estic ni picada, ni agobiada, ni res de res...només és que em sembla que amb això, igual que amb la resta de les coses de la vida, cadascú a de fer-se càrrec de les seves responsabilitats.
Estic la mar de feliç
Hola Eva,
No se com dir-ho, però no tinc cap ganes de crear cap mal rotllo i menys veient que en gairebé tot pensem igual...
Només volia destensar una corda que m'ha semblat tibada!
Una salutació.
Bibidor,,, |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Eva
|
Publicat: Dc Mar 03, 2010 2:26 pm Assumpte: |
|
|
| bibidor escrigué: | Bibidor, si et preocupa el meu estat d'ànim, pots estar ben tranquil, no estic ni picada, ni agobiada, ni res de res...només és que em sembla que amb això, igual que amb la resta de les coses de la vida, cadascú a de fer-se càrrec de les seves responsabilitats.
Estic la mar de feliç
Hola Eva,
No se com dir-ho, però no tinc cap ganes de crear cap mal rotllo i menys veient que en gairebé tot pensem igual...
Només volia destensar una corda que m'ha semblat tibada!
Una salutació.
Bibidor,,, |
Doncs no et preocupis que ja està destensada!
Salut! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Eva
|
Publicat: Dv Abr 09, 2010 9:56 am Assumpte: |
|
|
Ja em perdonareu però, què és aquesta merda de pedaç que han fet a la carretera? Em recorda a les fotos d'Artesa de fa anys que surten a La Palanca de tant en tant!
Si us plau, a veure si es fa una obra com cal. Els cotxes tots bruts, les botigues plenes de pols, l'ambient enrarit.....
Potser sí que ho hauria d'haver fet l'ajuntament  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Eva
|
Publicat: Dv Abr 09, 2010 5:37 pm Assumpte: |
|
|
Quin fart d'escombrar que s'han fet els del Grues, no? Quan he arribat de treballar estaven davant del Jorper's i ja havien netejat tot el tram des de la carretera de Tremp...  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|