Índex del Fòrum de www.artesadesegre.cat www.artesadesegre.cat
El fòrum de l'Ajuntament d'Artesa de Segre

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Quina pena d'equipaments.

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de www.artesadesegre.cat -> General
Veure tema anterior :: Veure tema següent  

Tenim uns equipaments...
Correctes
20%
 20%  [ 1 ]
Deficients
60%
 60%  [ 3 ]
Penosos
20%
 20%  [ 1 ]
Dels anys 60
0%
 0%  [ 0 ]
Vots Totals : 5

Autor Missatge
33

Registrat: 06 Nov 2008
Missatges: 23

MissatgePublicat: Dg Jun 27, 2010 10:21 am    Assumpte: Quina pena d'equipaments. Respondre citant

Bones,

Ahir vaig anar a Ponts a donar un volt i vaig anar al nou parc del segre. Quina meravella de parc, per la canalla, per passejar en fi un senyor parc on pots passar la tarda amb la família passejant i jugant amb els crios.

Tornant direcció Artesa vaig pensar quin lloc teniam al poble semblant a aquell i la resposta va ser CAP. L'ajuntament potser s'hauria de plantejar perquè tota la gent que té canalla marxa d'Artesa els caps de setmana.

Només hi ha la plaça de l'Ajuntament i sempre està a petar de gent i no hi ha cap més lloc on anar, les piscines fan pena (perquè són velles i petites) i tota la gent també quan arriba l'estiu marxa a altres llocs a banyar-se. La Palanca un lloc tant nostrat fa anys, ara fà pena, si que l'han arreglat bastant, però segueix fent pena.

Total si l'Ajuntament no fà alguna cosa aquest i els propers estius la gent seguira marxant fora d'Artesa per poder gaudir d'una tarda amb la família. Tota una pena.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de www.artesadesegre.cat -> General Totes les hores són GMT + 2 Hores
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum