al contingut a la navegació Informació de contacte

Curs de “Gestió d’associacions: tràmits, gestió econòmica i jurídica” per a les entitats de la Noguera

Inscripcions fins al 21 de març de 2025

DIMARTS 25 FEBRER 2025

El Punt de Voluntariat de la Noguera i el Pla Local d'Acció Comunitària Inclusiva (PLACI), de l'Àrea dels Serveis Socials del Consell Comarcal de la Noguera, han organitzat la formació ‘’Gestió d’associacions: tràmits d’entitats, gestió econòmica i jurídica de les associacions’’, adreçada a totes les entitats i persones vinculades al món de l’associacionisme de la Noguera.

El curs de 15 hores de durada es farà els dissabtes 29 de març, 5 i 12 d’abril, de 9.00  h a 14.00 h, a la sala Maria Rúbies del Consell Comarcal de la Noguera, i serà impartida pel professorat de la Fundació de Verge Blanca.

El curs tindrà com a objectiu reconèixer els components essencials per a la gestió d’una entitat, conèixer els principals tràmits, la gestió econòmica i jurídica de les pròpies associacions.

La formació és gratuïta, amb places limitades, i es lliurarà un certificat d’assistència en finalitzar la darrera sessió. Cal inscripció prèvia, fins al 21 de març, que es pot fer de tres maneres: 

  • Trucant al tel. 625 767 039 (demanant per Sonakay Rozas Cortés o Meritxell Gonzàlez)
  • Enviant un correu electronic a pvoluntariat@ccnoguera.cat
  • Escanejant directament el codi QR que s’adjunta al cartell.